Czym jest marketing sensoryczny?

Marketing sensoryczny to inaczej marketing zmysłów. Jego celem jest takie uruchomienie zmysłów klientów, aby podświadomie przywiązali się oni do marki i chcieli do niej wracać w decyzjach konsumenckich wielokrotnie. Bazuje

Udostępnij
Czym jest namiot lakierniczy?

Namiot lakierniczy określany jest także mianem komory lakierniczej. Jak jego nazwa wskazuje, wykorzystuje się go głównie do malowania różnych materiałów, albo też do natrysku preparatów służących do sztucznego opalania. Dzięki

Udostępnij
Nowoczesne usługi księgowe dla firm – co je wyróżnia?

Obecnie coraz więcej małych lub średnich firm korzysta z outsourcingu. Powierzenie części obowiązków firmie zewnętrznej pozwala zaoszczędzić pieniądze, które należałoby przeznaczyć na pensję dla nowego pracownika. W wielu przypadkach pomaga

Udostępnij
Młynek do zlewu – jakie ma zalety?

Dla wielu nazwa „młynek do zlewu” może brzmieć dość zagadkowo. Wiąże się to z tym, że jest to u nas urządzenie dość nowe oraz niezbyt często spotykane, chociaż stopniowo coraz

Udostępnij
Sprzedaż stocków magazynowych – zalety

Stocki magazynowe to m.in. towar z nadwyżek produkcyjnych, końcówek kolekcji lub produkty z likwidacji, czyli asortyment, który z różnych przyczyn nie został sprzedany i wymaga magazynowania. Gospodarka stockami magazynowymi W

Udostępnij